X
Зареждане...

РАЗРЕШАВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИИ

Ако желаете да подадете жалба относно услугите или продуктите на Vola.bg, моля, свържете се с нас, за да можем да я разрешим своевременно. За най-бързо, ефикасно и приятелско разрешаване на всякакви проблеми, моля, изпращайте съобщенията си като попълнете наш формуляр за контакт от уебсайта vola.bg/kontakt от секцията „ Оплакване“.


ИНФОРМАЦИЯ ЗА АЛТЕРНАТИВНО РАЗРЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ (SAL)

Като индивидуален потребител на уебсайта Vola.bg вие също сте потребител и следователно имате възможност да се свържете с местен орган за алтернативно решаване на спорове, за да разрешите жалба относно услугите на Vola.bg, която не сте успели да разрешите директно с Vola.bg.


Какво е SAL?

SAL е алтернативен на съдебната система механизъм, чрез който на потребителите се предлага възможността да разрешат споровете, които могат да имат с търговците, когато се сблъскат с проблем, свързан с покупката на продукт или услуга.

По този начин жалбите срещу търговци се подават доброволно от потребителите и се решават по независим, безпристрастен, прозрачен, бърз и справедлив начин. Дирекцията за SAL е компетентна да разрешава национални и трансгранични спорове, произтичащи от договори за продажба или договори за услуги, сключени с търговец, действащ в Румъния. Структурите за SAL са извънсъдебни структури. Структурата за SAL е неутрална страна (напр. медиатор, арбитър), която може да бъде използвана от VOLA.BG за разрешаване на спорове, ако потребителят реши да използва механизма за SAL.

Процедура SAL е проста, бърза процедура и следователно е от полза както за потребителите, така и за търговците, които могат да избегнат съдебни разходи и дълги процедури.


Какви са условията за достъп до процедурата SAL?

  • Спорът не може да бъде уреден пряко с търговеца;
  • Жалбата не е разглеждана преди това от друг орган за SAL или от съд, нито е подадена до друг публичен орган;
  • Жалбата е подадена в срок от 1 година от датата, на която е подадена до търговеца, или от датата на извършване на действието, което поражда спора;
  • Образуването на спора не засяга сериозно ефективното функциониране на структурата за SAL;
  • Спорът не е недобросъвестен и няма обиден характер;
  • Спорът е в рамките на компетентността на сезирания орган за SAL.

Ако дирекция SAL не е в състояние да разгледа подадена до нея жалба, тя ще предостави на двете страни обяснение за причините да не разгледа спора в рамките на 21 календарни дни от получаването на преписката по жалбата.


Как мога да подам жалба чрез SAL?

Дирекцията за алтернативно разрешаване на спорове към Националния орган за защита на потребителите е компетентна да разрешава национални и трансгранични спорове, произтичащи от договори за продажба или услуги, сключени с търговец, работещ в Румъния, в секторите на дейност, в които ANPC е компетентен.


Данни за контакт ANPC, Дирекция aлтернативно разрешаване на спорове

Адрес: Букурещ, булевард Aviatorilor 72, сектор 1, пощенски код 011865

Телефон: 004021.307.67.69

Факс: 004021.314.34.62

Електронна поща: [email protected]

Уеб адрес: https://anpc.ro/ce-este-sal/

Данни за контакт с Vola.ro:

VOLA.RO SRL

Букурещ, бул. Decebal nr. 25-29, Olympia Tower, 1-ви етаж (ниво 2), сектор 3

J40/20890/2004

Фискален код RO 17043146

За контакти: [email protected]