Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
We do not use cookies of this type.
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Ако желаете да подадете жалба относно услугите или продуктите на GoVola, моля, свържете се с нас, за да можем да я разрешим своевременно. За най-бързо, ефикасно и приятелско разрешаване на всякакви проблеми, моля, изпращайте съобщенията си като попълнете наш формуляр за контакт от уебсайта www.govola.com/bg-bg/kontakt от секцията „ Оплакване“.
Като индивидуален потребител на уебсайта GoVola вие също сте потребител и следователно имате възможност да се свържете с местен орган за алтернативно решаване на спорове, за да разрешите жалба относно услугите на GoVola, която не сте успели да разрешите директно с GoVola.
SAL е алтернативен на съдебната система механизъм, чрез който на потребителите се предлага възможността да разрешат споровете, които могат да имат с търговците, когато се сблъскат с проблем, свързан с покупката на продукт или услуга.
По този начин жалбите срещу търговци се подават доброволно от потребителите и се решават по независим, безпристрастен, прозрачен, бърз и справедлив начин. Дирекцията за SAL е компетентна да разрешава национални и трансгранични спорове, произтичащи от договори за продажба или договори за услуги, сключени с търговец, действащ в Румъния. Структурите за SAL са извънсъдебни структури. Структурата за SAL е неутрална страна (напр. медиатор, арбитър), която може да бъде използвана от GoVola за разрешаване на спорове, ако потребителят реши да използва механизма за SAL.
Процедура SAL е проста, бърза процедура и следователно е от полза както за потребителите, така и за търговците, които могат да избегнат съдебни разходи и дълги процедури.
Ако дирекция SAL не е в състояние да разгледа подадена до нея жалба, тя ще предостави на двете страни обяснение за причините да не разгледа спора в рамките на 21 календарни дни от получаването на преписката по жалбата.
Дирекцията за алтернативно разрешаване на спорове към Националния орган за защита на потребителите е компетентна да разрешава национални и трансгранични спорове, произтичащи от договори за продажба или услуги, сключени с търговец, работещ в Румъния, в секторите на дейност, в които ANPC е компетентен.
Адрес: Букурещ, булевард Aviatorilor 72, сектор 1, пощенски код 011865
Телефон: 004021.307.67.69
Факс: 004021.314.34.62
Електронна поща: dsal@anpc.ro
Уеб адрес: https://anpc.ro/ce-este-sal/
VOLA.RO SRL
Букурещ, Splaiul Unirii 165, Timpuri Noi Офиси, Сграда 2, 2-ри етаж, 3-ти район
J40/20890/2004
Фискален код RO 17043146
За контакти: booking@govola.com